Outlook 2016/Office365 (POP)

In de laatste versie van Outlook is het niet meer mogelijk om een gebruikersnaam in te vullen tijdens het instellen van uw account.

U kunt de volgende stappen volgen om uw account toe te voegen:

  1. Klik op het zoek-icoon (loepje) helemaal links onderin uw scherm.
  2. Vul als zoekterm in ‘configuratiescherm’,
  3. Klik op het logo van het ‘Configuratiescherm’ onder ‘beste overeenkomst’.
  4.  In het configuratiescherm zoekt u naar ‘mail’
  5. In de zoekresultaten klikt u op het Mail-icoon.
  6. Kies voor E-mailaccounts
  7. Kies in het nieuwe scherm onder het tabblad ‘E-mail’ op nieuw’. De instel-wizard start dan.
  8. Kies voor het handmatig instellen van het account en klik op ‘Volgende’.
  9. Vul de velden in waarbij u uw eigen gegevens gebruikt.
  10. Kies voor meer ‘Meer instellingen’. En zorg er voor dat de getallen en instellingen gelijk zijn.
  11. Klik op het tablad ‘Uitgaande email’, zet het vinkje zoals in de afbeelding en kies ‘OK’.
  12. Kies in het vorige scherm voor ‘Volgende’. Uw e-mailaccount is nu ingesteld.