Outlook 2016/Office365 (IMAP)
In de laatste versie van Outlook is het niet meer mogelijk om een gebruikersnaam in te vullen tijdens het instellen van uw account.
U kunt de volgende stappen volgen om uw account toe te voegen:
- Klik op het zoek-icoon (loepje) helemaal links onderin uw scherm.
- Vul als zoekterm in ‘configuratiescherm’,
- Klik op het logo van het ‘Configuratiescherm’ onder ‘beste overeenkomst’.
- In het configuratiescherm zoekt u naar ‘mail’
In de zoekresultaten klikt u op het Mail-icoon.
- Kies voor E-mailaccounts
- Kies in het nieuwe scherm onder het tabblad ‘E-mail’ op nieuw’. De instel-wizard start dan.
- Kies voor het handmatig instellen van het account en klik op ‘Volgende’.
- Vul de velden in waarbij u uw eigen gegevens gebruikt.
- Kies voor meer ‘Meer instellingen’. En zorg er voor dat de getallen en instellingen gelijk zijn.
- Klik op het tablad ‘Uitgaande email’, zet het vinkje zoals in de afbeelding en kies ‘OK’.
- Kies in het vorige scherm voor ‘Volgende’. Uw e-mailaccount is nu ingesteld.